يكي از مسوولان یزدی با پوزخند دنبال آنفلونزاي خ+ري مي‌گردد ؟!


انعکاس مطبوعات دریزدفردا "تلفات ‎آنفولانزاي نوع A در يزد :آنفولانزاي معروف و مهلكي كه روزي به نظر نمي‌رسيد به ايران برسد چه رسد به يزد و تلفات آن ويژه كشورهاي اروپايي بود، در يزد هم تلفات گرفته است.
يك پزشك فعال در عرصه فعاليت‌هاي اجتماعي كه نخواست نامش فاش شود با بيان اينكه ذكر آمار و جزئيات اين خبر ممكن است تاثيرات نامناسبي در اجتماع داشته باشد خواستار توجه بيشتر مردم به رعايت مسايل بهداشتي شد.
اين در حالي است كه يكي از اعضا به اصطلاح فرهنگي يكي از نهادهاي مسوول شهر كه اتفاقا به عنوان نهادي اجتماعي و شهري است در يكي از جلساتي كه پيرامون «آنفولانزاي خوكي» صحبت مي‌شد، با تمسخر گفته است: «آنفولانزاي خ+ري نداريم»!؟
اين سخنان در حين سخنراني و ايراد مطلب همان پزشك در جلسه‌اي كه هر دو اين افراد حضور داشته‌اند عنوان شده است. لذا توجه به ميزان نگراني اين دو از سلامت مردمي كه به فرموده حضرت امام (ره) ولي نعمتان اين مسوولين هستند در كنار يكديگر براي مردم روشنگر بينش خدمتگزاران آنهاست.
گفتني است موضع‌گيري‌هاي اين عضو فرهنگي و فعال اجتماعي طي روزهاي اخير در عرصه مطبوعات نيز واكنش‌هايي را داشته است كه هنوز تبعات آن پابرجاست.منبع :نشریه بشارت نو شماره ۱۹۹ پنجشبه ۱۹ آذر ۱۳۸۸

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا